Regn

Ja, regnet VRÄKER ner här i Perth och jag har ont i huvudet idag igen.
Åh jag orkar inte! Jag vill inte vara en av dem som lider av migrän, hade det aldrig hemma men här nere har jag det titt som tätt. Det spelar ingen roll om jag dricker ordentligt med vatten.
Jag vaknar med lite huvudvärk, får sedan ont i ögongloberna, det spänner i huvudet, dunkar, jag måste ha ner persijenerna(stavas?) för det gör ondare när det är ljust, jag kan inte ens resa mig upp ur soffan då det känns som att hela huvudet ska explodera, sen händer det att jag kräks någon gång.
Det är det värsta, att kräkas. Trycket i huvudet blir så mycket att man svimmar nästan.
Nej usch, nu ska jag leta upp alla tips på hur man kan motverka migrän!


Kommentarer
Postat av: Kahrein

Sv: Gött! Anv: white Lösen: stripes

(Det gör inget om dina läsare ser, det är mamma jag vill hålla borta) ;)

2011-04-28 @ 12:38:33
URL: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0