Mitt i natten

Ja, här sitter jag (nu ljög jag, jag ligger utsträckt i sängen) mitt i natten klockan är ganska exakt 02.00.
Kan inte sova.
Har letat skolor och utbildningar. Nu är det banne mig dags att "bli något" så man kan bli rik efter det, så jag kan shoppa gärnet. Jag ska bli professionell shoppare. Eller, det är jag nog redan. Hehe.

Men i alla fall.
Dessa fyra skolor har det jag vill ha:
Berghs school of communication (Stockholm)
Södertörns högskola Huddinge (Stockholm)
Murdoch University (Perth)
Curtin University (Perth)

Så nu kan ni ju lura lite på vad jag är intresserad av.
Skulle ju glida på ett bananskal om jag tog någon av skolorna i Stockholm, men varför göra livet så lätt för sig? Pluggar jag här kommer jag smiska (som min storebror skulle säga) alla med min engelska efter de 3åren.
Får väl se hur det här slutar. Måste nog resa lite mer först innan jag biter mig fast i något, det är ju faktiskt roligare än att sitta i ett gult klassrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0