Helvete!!!!

Precis när jag skulle sova fick jag syn på den. Där på väggen.
En kackerlacka. Jag som har STORSTÄDAT, men lik farbannat kommer dem tillbaka.
Jag vill bara grina. Ni förstår inte hur mycket jag hatar dessa kryp! Jag börjar skaka och blir tårögd.
Så jävla äckliga. Jag känner mig helt värdelös hur mycket jag än städar. Lägenheten är dessutom nyrenoverad, fast det spelar ingen roll i det här klimatet. Alla äckliga saker hittar små krypin i alla fall.

Tog hårsprayen till försvar och spruta på den, paniken utbryter och dem är ju så satans snabba. Nu vet jag inte var den är. Någonstans vid byrån bland Gs grejer försvann den. Förhoppningsvis stelnar den av hårsprayen och dör. Råkade väcka G också under tiden jag höll på med mitt morduppdrag, han blev skitarg eftersom han har match imorgon. Bara för att han inte är rädd och tar dem med handen!? Jag är inte van sånt här, och inte ville han hjälpa mig heller...tänk om den kryper på mig när jag sover? tänk om jag hittar den bland mina saker? alla bakterier de drar med sig?

Sånt här får mig att bara vilja åka hem till Sverige. Dessutom har jag snart varit vaken i 24h men nu vill jag inte släcka lampan. Men imorgon tänker jag gå och köpa 5-6 "morteinbomber" och ställa ut i hela lägenheten (har bara haft vanlig spray innan) det tränger in i alla vrår och är jättestarkt så man får inte vara hemma under några timmar.

Haha vilka problem jag har, och vilket långt inlägg det blev om ett liten 2cm kryp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0