the hangover nr2

Galnaste kvallen har pa Bali igar, vi gick all in och jag hade kul det jag minns. Hahaha. Jag vaknar i alla fall upp hemma med Frida bredvid mig, hon har ont overallt och jag hittade spar pa kroppen av vilka nattklubbar vi varit pa. Jag lyckades doppa Fridas kamera i en drink sa nu ar den helt paj...

Idag har det varit mulet sa vi har legat i sangen hela dagen, ska nog snart ge oss ivag och bara ata sa mycket vi kan av den goda maten som finns har. Blir nog lite shopping ocksa, jag har spanat in an svinsnygg vaska (jag kan inte halla mig mamma) som jag maste ha.

Nu kikar solen fram da ar det bast att ge sig ut pa gatorna for lite kak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0