Perth, Australien

Det är helt omöjligt att ladda upp bilder, jag ska försöka kämpa med det någon dag när jag har tid.

Livet är helt fantastiskt här borta. När vi landade stod Jay och Geoff och väntade på oss på flygplatsen, vi blev körda hem till Adam och hans enorma hus. De visade oss runt i deras områden och vi hittade ett hostel att bo på en natt, annars så har vi bott hemma hos våra australienare.

Solen skiner varje dag och inte ett moln i sikte, allt är torrt som bara den, sand överallt.

Igår blev vi bjudna ut på middag och så badade vi bubbelpool och jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Australienare har grym humor. Haha.

Klockan är mitt på dagen här och vi har gjort oss klara för att dra hem till Jay där de kollar på australiensk fotboll och ägnar sig åt alkoholhaltiga drycker. Vi ska prova oss på nattlivet här i Perth.


Perth!! En bild jag tog från flyget innan vi skulle landa.

Nu ska jag fortsätta njuta av livet.

Kommentarer
Postat av: ida Ulvmyr

Hallå!! vasd underbart ni verkar ha det!! :) glad för er skull..avundsjuk för min egen haha Inga dåliga killar ni fått tag på!! :) puss och kram fortsätt uppdatera!!

2010-09-25 @ 07:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0