MITT ÄLSKADE BALI

Jag är i mitt paradis igen, Bali. Älskade älskade BALI. Dricker Bintang öl och solar, igår var vi ut på världens bästa diskotek Bounty såklart, grym jäkla musik och gissa vilka vi sprang på där? vår australiensare som vi träffade förre gången vi var här. Vi dansade som galningar och drack livsfarliga Bomba drinkar, haha. Nu ska jag ut och njuta av frukostbuffen. Bakom mig ligger Frida och sover med herr australiensare.

Internet är för segt för att jag ska kunna ladda upp bilder, men det kommer!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag följt din blogg i ca ett år... och måste bara säga vilken häftig resa du är ute på nu... You rock girl =)

2010-09-15 @ 00:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0