Living the dream

Vaknade av att solen lyste in genom fönstret vi slängde oss i bilen och köpte snabbmat. Tänk att åka bil i solsken på fel sida av vägen med bra musik och underbar människor, bara en sån liten sak får mig att tokle! Jag vara nära att le mig själv till tårar. Vi åkte till stranden och det blåste förfärligt men jag och Frida badade då i alla fall, medans mespropparna till australiensare lekte vid strandkanten. Blev hämt-pasta på vägen hem och vi åt tills vi höll på att spricka.

Igår var vi för trötta för utgång, vi festade hela dagen och vid 23.00 stupade vi alla i säng. Därför ligger vi i sängen och kollar på film för att orka med utgång ikväll (tydligen så går dessa australiensare till ett speciellt ställe varje söndag).

Jag har massa fina bilder från stranden idag, men som sagt så går det inte att ladda upp. Får fixa det sen!

see yaa!


Kommentarer
Postat av: Malin F

Åh, vad jag är avundsjuk på dig Sara! Nån dag ska tammetusan jag med åka iväg! :) Hoppas du njuter till fullo!

Kram!

2010-09-26 @ 12:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0