bättre kunde det inte bli

Vilken kväll det blev igår! Såklart så hamnade vi på White room där vi fick tag på varsin bucket, och när vi sitter där och pratar så traskar min australienske lifeguard in. Vi gick över till en annan bar där vi satt och pratade ett par timmar med hans arbetskamrater, jag lärde även känna en tjej från Colombia som jobbade på deras hotell. Det var verkligen hur trevligt som helst, och när klockan närmade sig 01.00 så skulle Blake och Dylan ta med mig och Isabella till en hemlig plats. Så vi hoppade upp på flaket på en bil och åkte upp på en bergstopp med utsikt över hela patong och havet. Det var såååååååå fint. Sen började det regna så då var det bara att hoppa upp på flaket igen och åka till det 5-stjärniga hotellet. Klockan ringde 06.40 och jag trodde att jag skulle dö av trötthet, men det var bara att kliva upp då alla lifeguards ska ha en tävling på stranden utanför vårat hotell nu på morgonen.

Dags att göra sig redo för beachen nu, solen håller på att smyga sig fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0