skavsår och grekisk dans

Ja första kvällen på jobbet blev minst sagt galen, alla tyckte synd om oss som fick börja en sån hektisk kväll. Jag skulle ha gått med en tjej på uppläring, men det sluta med att jag fick hjälpa att plocka bort alla disk på borden (eftersom den här restaurangen har buffé så tar folk nya tallrikar hela tiden), hjälpa baren att hämta frukt till olika drinkar och torka vinglas. Samtidigt som folk vid olika bord bad mig om vatten eller öl hela tiden. Även om jag bara var där i 4,5 timme så var det mycket för lilla mig som aldrig gjort något sånt här förut. Kvällen bjöd i alla fall på grekisk dans och när vi jobbat klart så fick vi äta hur mycket vi ville av maten!

Nu ska jag tejpa mina skavsår och göra mig klar för att jobba lunch, det är förhoppningsvis mycket lugnare så jag kan försöka lära mig lite.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Men du , låter jävligt bra ändå.. jag måste fan hinna se fremantle också.. mina kompiasr gillar det . Men vad sägs om lördag att jag kommer till freo?eller är du sugen att gå ut imorgon ? leederville hotel på onsdagar är grymt!! mitt nummer är 0459213527 , slå en pling vettja! har inge cred på telen så kan inte svara på något sms dock!

2010-11-30 @ 06:00:29
URL: http://chiqasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0