Nytatuerad

Ja det stammer, haha. Vad i hela varlden gor australien med mig!? men nu sitter den dar, tva ord inristade i handleden!! Snyggt som bara den och jag ar mycket nojd. Ar lite radd for att en tatueringshets ska starta, da det inte gjorde sa ont. Eftersom jag la matpengarna pa en tatuering far jag nu leva pa nudlar och leksands knackebrod (kopt pa IKEA) ett par veckor fram.

Just nu ar vi inne i Perth city pa ett backpacker-jobb-stalle, vi ska fa lite hjalp att soka jobb (ja ni horde ratt, efter nastan 3 veckor av glassande pa stranden sa ska svenskarna rora pa sina arslen) for igar fick vi vara taxfile nr. Solen stralar som vanligt men det blaser lite kallt.

Efter jobbsokandet blir det en god kaffe och sen ska vi skaffa oss en bank sa vi kan fa ett australienskt VISA, sen ska vi ta oss till King's Park MED KARTA denna gang!


Kommentarer
Postat av: Faster Jenny

vågar jag läsa vidare?...



Kram Sara, det är helt bisarrt att du är så långt borta. Joar sade igår, kommer vi aldrig mer att träffa Sara??? JOHO svarade jag, men kanske nästa jul...vi saknar dig så!

2010-10-12 @ 20:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0