New shoes;




Åkte till Garden City och hämtade ut mitt guldarmband som jag fick i födelsedagspresent, det var för stort när jag fick det så var tvungen att förminska kedjan. Min man hittade ett par nya skateskor (jag ni förstår det är mycket viktigt att ha speciella skor när man åker skateboard (haha)) och jag hitta dessa guldkorn för 280 svenska kronor. Dem ska jag dansa i ikväll med ett glas bubbelvin i handen. Blev sushi till lunch och sen försvann min man med sin skateboard för att leka av sig lite. Jag hittade ett par typiska nördiga 80-tals skor i blått med ett illgrönt märke på varsin sida, hemma bland Geoffs grejer hos hans mammas hus, han hade köpt dem i Indonesien men de var för små och råkade passa mig perfekt! Sjuuuukt nördiga och sjuuuuuuuukt mycket 80-tal men jag föll verkligen för dem, ska bjuda på en bild av dem sen.

ps. alla borde se Toy Story 3, det spelade ingen roll att en 20-åring och en 24-åring satt och kollade på den, jag skrattade ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0