Beautiful day.

Tänkte bara säga att jag hade en grymt bra dag i Oslo med Frida! Jag fick syn på en butik som hette "kondomeriet" (tror jag?), Frida drog med mig in där och jag har aldrig sett så sjuka grejer i hela mitt liv haha. Sedan var vi nog in och ut i varje butik, ett stopp på det gyllene M:et för att orkar in och ut i fler affärer. Jag har aldrig varit så bra på att INTE shoppa! Jag brände runt 250:-, jag hjälpte mest Frida att hitta det hon ville ha och vad hon inte skulle köpa.

En stickad grå tröja från gina och ett par cykelshorts rikare blev jag. (Ja du läste rätt, cykelshort, ett par svarta från BIKBOK. De känns i alla fall som det ultimala plagget för mig. Man kan ha dem till ett långt linne, en för kort klänning osv).

Vi gick förbi ett h&m och där i skyltfönstret på en docka satt de perfekta jeansshortsen! 199:- riksdaler, perfekt. Springer nästan in i butiken, men tror ni de fanns eller!? Nej så slut som det kunde bli. Var in på alla olika h&m vi fick syn på men icke. JAG MÅSTE HA DEM. De finsn inte på hemsidan heller... buhu.

Bilder kommer väl imorgon för nu måste jag slänga mig i sängen klockan ringer ju vid 03.00.


Kommentarer
Postat av: Kahrein

Kan ju kolla i Mora, här är folk inte lika modemedvetna, och har säkert inte kommit på att de är skitsnygga = inte slutsålda ;D

2010-03-06 @ 23:10:33
URL: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0