Bästa dagen - 23/2 2010.

Jag bjuder på några bilder från världens bästa konsert:


Ett av förbanden: Street Drum Corps sjukt bra killar!


Sen kom mina gudar och jag fick tårar i ögonen.






Jared tyckte att alla skulle ta 3 steg framåt (istället för bakåt som vi hoppades på)


Världens bästa.


Shannon satt väldigt dumt placerat på scenen, men sen kom han fram och jag fick se han lite.


Tomo och Shannon kör L490.


De som ville fick komma upp på scenen tills de sa stop, och hade jag inte haft min stora väska så vet ni att jag hade stått där uppe! De avslutade med 'kings and queens' när allt var som bäst, publiken gav allt, och man ska ju sluta när det är som bäst.

Vi ses i sommar 30 Seconds To mars!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0