On the other side of the earth.

Det nyper till av längtan i mitt hjärta när jag läser rese-bloggar från Australien. Allt verkar så fantastiskt! Ungefär som när folk förr i tiden åkte till Amerika för att få ett bättre liv.

Idag var jag superwomen, jag hade migrän och mensvärk på jobbet. Hade inga tabletter med mig, hinkade vatten och trodde att jag var nära döden när jag hade som värsta ont och allt på jobbet var kaos. Det enda som ekade i mitt huvud var "pengar, pengar, PENGAR, MASSA PENGAR TILL RESAN!" och jag härdade hela passet.

Jag räknade ut att för pengarna jag känade idag skulle jag kunna köpa 46 BOMBA på Happy Hour på BOUNTY i Kuta! Haha kalasbra!

Hoppas ni har en fortsatt trevlig midsommar, själv ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag jobba ihop till 42 BOMBA till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0