Back.

Jag har haft en fantastisk mini-semester i Göteborg. Växlande väder med sol men kalla vindar. Käkade på Hard Rock Café, drack en drink i solen, strosade på avenyn, shoppade, var på festival och såg massa bra band och bäst av alla var såklart mina älskade 30 Seconds To Mars. Blev kallad "that girl in white!" av självaste Jared Leto (sångaren för er som inte vet) och wooop så blev jag uppdragen av en vakt och stod på scenen för att sjunga och dansa till 'Kings and Queens'!

Har massa bilder att bjuda på, de kommer imorgon.
Bjuder på en goding som jag tog uppe på scenen:



Kommentarer
Postat av: Tessan

ah, måste medge att jag är rätt nöjd med den. så jäkla kul att efter alla år äntligen ha en gruppbild...och dessutom en bild där man ser någorlunda normal ut på haha (;



2010-06-23 @ 18:58:00
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/
Postat av: Sofia

gaaaaaahhhh FUSK kvinna, FUUUUSK! ><

2010-06-25 @ 13:45:58
URL: http://www.SofiasBravader.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0