Oshh-lo.

Idag gjorde jag det som jag sagt att jag skulle göra förut. Jag tog mig till svenska ambassaden i Oslo. Nu är mitt passa äntligen fixat, men det sved ordentligt när de slänger ur sig "då blir det 1150:-" (!?!?!?). Vilket pass i världen kostar så mycket? hoppas jag får ett pass i guld eller nåt, nej men nu har jag lärt mig att aldrig fixa pass i annat land.

Jag kilade in på älskade ZARA (där jag alltid lyckas komma när det är rea och alla kläder ligger i högar och det är mest kaos) och där norpade jag åt mig en snygg klänning:



Jag kan inte göra några hastiga rörelser eller böja mig framåt för då visas FÖRmycket. Men att betala 129:- för att stå rakt upp och ner och vara snygg, är det ju lätt värt.


Kommentarer
Postat av: sara

FY FAN VILKEN SNYGG KLÄNNING! :o

nu dör jag lite grann!

2010-07-14 @ 14:17:06
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0