Fler resemål.

Allt fler resemål bara bubblar upp i mig. När jag är i Australien vill jag hinna till Fiji och Papua New Guinea. Dessutom ska jag hitta en rik australienare som kan ta med mig till Bora Bora, viket drömställe!!! En enkel biljett kostar 30,000:- men det verkar helt sjukt vackert!


Bora Bora, ligger i Söderhavet mellan Sydamerika och Nya Zeeland.

Sen har jag blivit otroligt intresserad av Sydamerika, förut sa jag att jag aldrig ville åka dit men det har helt slagit om. Jag vill åka till Chile, Argentina, Brasilen och upp till Venezuela. Därifrån vill jag åka till Aruba, Costa Rica, Mexico och Cuba. Bara man vill så kan man göra det, så det ska bli så spännande! Jag kanske tar hela den vägen hem den dagen jag bestämmer mig för att lämna Australien, och finns det inte pengar just då så får jag ta det lite senare.


Kommentarer
Postat av: ullis

sydney-bora bora-sydney tor 9650kr... :)

2010-08-14 @ 12:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0