Chaffis-Sara.

Jag hade en otroligt bra lördagkväll! glömde kameran hemma tyvärr.

Mötte Erik vid Gastro efter jobbet, där vi satt ute och jag åt en sallad. Borta vid baren Haven spelade ett liveband ute och rätt som det var spelades 'Free fallin' (som australienarna sjöng för mig och Frida). Efter lite glassätande plockade vi upp Mia och åkte till Erik där de skulle ha vin-kväll. Jag var så glammig att jag drack mjölk ur ett vinglas (eftersom jag började jobba 07.00 dagen efter). Caroline kom dit och vi dansade lite till Lady Gaga och provade alla solbrillor som Erik har.
Jag var chaffisen och vi åkte till Fia och fortsatte kvällen där. Vid 24.30 körde jag olagligt många i bilen in till stan, för at sedan ligga i sängen kl.24.45. Jag var inte så pigg när jag var tvungen att gå upp 06.00 men det var det värt!

Imorgon är det Beercall som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0