11,5h.

Jag har snart varit vaken i 24h. Det började med att jag vaknade upp i Stockholm kl.07.00 och tog en taxi till arlanda, slumrade lite på flyget, donade lite här i lägenheten och sen bar det iväg på jobb kl.16.30. Vi hade hur mycket som helst att göra! bagaget tog alltid slut, det var mängder som skulle registreras och efter varje flyg som landade så kom det bara mer. Frida och jag hinkade kaffe och lyssnade på P3 samtidigt som vi fixade med bagaget. Det blev svettigt att lyfta allt bagage,jag tappade bagage på fötterna och lyckades slå i mig själv tusen gånger när jag skulle flytta på en väska. Så imorgon kommer jag vakna med blåmärken och träningsvärk. Jag fick stanna längst och fortsätta med bagaget men blev inte klar i alla fall.

Vi knäppte kort på allt kaos så det får ni se när jag får bilderna av Frida.

Nu är jag värd att sova bort hela dagen imorgon (tills jag ska iväg och jobba igen).

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0