Love life.

Sitter och lyssnar på Jason Derulo - whatacha say, pratar med världens bästa mamma på msn och älskar livet. Fan va allt känns bra idag! Jag är bäst.

Om någon vecka åker jag hem till min älskade familj och får åka lite slalom förhoppningsvis, jag ska planera den störta händelsen i mitt liv med Isabelle, ska passa på att träffa min lillasyster som jag saknar.

Drar till bästis i Göteborg, flyger till London och lever livet! Shoppar upp hela PRIMARK, ser våra gudar live, träffar våra gudar! Testar det bästa av Londons nattliv!

Sen jobbar jag så mycket jag kan i mars, drar till Bali 8/4, LIVING THE DREEEEEEEAAAM nere på Bali! Solar så mycket att jag byter hudfärg, lär mig surfa (alla fall stå på knä på brädan), träffar massa trevliga människor och reser runt ön.

Sen är det sommar nästan! Sen till hösten händer den stora händelsen troligtvis, men den förblir hemlig tills vidare.

Nu ska jag åka och jobba för KLM/Air France hejs!


Kommentarer
Postat av: Faster Jenny

första helgen i februari är vi i dalarna men du är där helgen innan eller?

2010-01-26 @ 18:49:07
Postat av: Therese

största händelsen i ditt liv? Let me guess. du flyttar till USA? :D har sökt massvis med jobb där nu. så hoppas det är det jag tror! :D

2010-01-29 @ 02:40:55
URL: http://alskaralskarinte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0