Ajabaja.

Vilket liv det blev av mitt förra inlägg(!?)
1. Det är min blogg jag skriver vad jag vill (ingen är tvingad att läsa) så självklart skriver jag om mig själv.
2. "nomore" det är inte så svårt att lista ut vem du är...
- är du avundsjuk?
- jag startade inte bloggen för att samla läsare.
- kul att du försöker skriva så det låter som någon annan.
3. Jag skrev hur JAG inte vill ha det, ni får leva hur ni vill bara ni är nöjda.
4. Jag måste kunna skriva saker utan att alla ska ta åt sig (HERREGUD...).
5. Jag klagar hellre på att ha ont i kroppen än att klaga på att man inte gör något överhuvudtaget.
6. Jag klagar hellre på hur mycket jag jobbar än att klaga på att jag inte ens har att jobb att gå till.
7. Jag bor i en småstad i Norge nu för att jobba, jag har sparat pengar och kommer resa en hel del i vår och till hösten blir det nya äventyr, så det är inte precis så att jag står och trampar på samma ställe.
8. "Det kommer en dag när du är redo, men det är tills den dagen kommer som du ska leva livet..." hon förstod alla fall mitt inlägg. Jag skulle helst villa fara runt hela livet men jag kommer säkert bli tvungen att stanna upp en dag (tidigast om 10 år hoppas jag på haha).

Så hoppas ni är nöjda, kanske låter lite elak i vissa punkter men jag är inte på humör alls för det här idag. Så fort jag uttrycker mig om något så klagar folk.

Kommentarer
Postat av: Deniz

Hm asså jag tycker att man har all rätt att skriva om vad man vill i sin egna blogg, tar folk åt sig, blir upprörda eller ja så sluta läs om det inte duger. Sen får man väll klaga på vad man vill på sin egna blogg, vare sig om det är att man har ont i kroppen för att man jobbat mycket eller klagar över att man inte har ett jobb, whatever. Jag klagar hela tiden ; P jag klagar på min chef, jag klagar på mitt jobb, jag klagar på att det är tråkigt på mitt jobb osv osv men det är mitt problem och löjligt om folk ska tänka men gör något åt det då? Skit i det du, jag tar tag i det när jag vill och jag tänker klaga för det.



Alla får klaga så mycket de vill och man ska inte klanka ner på den andra över det den klagar på även om man tycker att det är löjligt eller vad som helst, alla har åsikter och tänker olika men vissa saker ska man hålla för sig själv.



Sen är det inte fel på att st¨och trampa på ett och samma ställe hela tiden heller, vissa trivs väll med att göra det och andra tar tag i det förr eller senare om de vill och ibland är det svårt men också enkelt, det skiljer sig så olika från person till person.



Det var allt jag ville säga :) haha. (Detta är inte riktat till någon)

2010-01-30 @ 22:54:17
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Kahrein

Men herregud. Ja, det är klart att bloggen är till för att skriva om sig själv, men du kan ju inte sitta där och i princip skita på våra liv utan att förvänta dig minsta lilla kritik tillbaks.

2010-01-31 @ 12:21:17
URL: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0