Tillbaka.

Är tillbaka i ett kallt Norge efter en ganska stressig helg. Började med att jag åkte förbi Nordea i Torsby på vägen hem för att fixa ett konto där (ska byta till deras bank), på fredagen var det bara att gå upp tidigt och sätta sig på tåget till Stockholm med Isabelle, var på möte, jag gick och vaccinerade mig, tittade i alla affärer vi hann med men köpte nästan inget(!?), var bland annat inne i ACNEs butik och jag blev förälskad i allt där, fikade på ett mysigt café och diskuterade lite planer. hade världens sjukaste migrän på tåget tillbaka till dalarna, käkade lite tacos när jag kom hem och somnade sedan på en gång och sov 14 timmar. På lördagen var ajg ner på stan och fikade med trevligt sällskap, åt god mat med familjen, storhandlade på ica maxi, åkte iväg och kikade på film hos Danne, sedan ner förbi krogen och träffa på lite folk. Idag var det bara att kliva upp och åka till Norge.











Kommentarer
Postat av: isabelle

Gud, jag dör när jag tänker på hur mycket fint acne hade, haha! synd bara att man måste spara sina pengar om man ska komma nån vart nu.... fasen, jag sitter och funderar på hur man ska göra med allt. vill ju så gärna iväg! alternativet är ju att man läser en associate's degree, och om saker och ting löser sig med pengar på vägen, så kan man "byta upp sig" till en bachelor, vad jag har fattat iaf. det skulle kunna funka, men vi får väl prata mer om det snart igen :)

2010-02-07 @ 23:23:35
Postat av: Malin

Sjukt snygga skor! :D

2010-02-08 @ 10:13:37
URL: http://malinfriberg.blogg.se/
Postat av: Kahrein

Sv: Ahaaa. Den där lilla raden under inloggningsrutan? Lol, vem tittar där?

2010-02-09 @ 22:24:11
URL: http://kahrein.blogg.se/
Postat av: Therese

Tråkigt att Jimmy Choo själv inte designar skorna som bär hans namn.. :/ mucho snyggare förrut!

2010-02-15 @ 16:28:32
URL: http://alskaralskarinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0