Mmmmmmhh pizza...

Jag är så sugen på pizza så jag vet inte vart jag ska ta vägen, har inte käkat det sen november. När jag sedan varit hemma efter det har jag inte hunnit eller så har jag blivit bjuden på annan god mat. Men nu är det illa, jag vill ha pizza nu! Säg inte att jag ska köpa pizza här i Norge, för det första så är den en meter tjock (usch) sen kostar den lika mycket som halva lönen ungefär (det är helt sjukt vad dyra de är).

Jag vet inte om jag får någon chans nästa vecka i är jag åker till Sverige för att flyga till London, i värsta fall får jag klämma en pizza på flygplasen klockan sju på morgonen... eller så får man hoppas att de har goda pizzor i London. Extra allt, extra mycket sås.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0