I believe in nothing.

Otroligt dyster dag. Allt är dåligt.

Mådde inte bra alls imorse, förkylningen var värre och jag mådde illa. Gav mig iväg till jobbet och det började ryka från motorhuven när jag nästan var framme. Öppnade och kollade. Kylarvätskan kokade för fullt(!?). Slet på jobbet för att folk hade sjukanmält sig. Kollade under huven och all kylarvätska hade avdunstat(?). Snöade så ini... gick och köpte nårgra liter ny kylarvätska. Tänkte att allt skulle vara klart då. Började köra hem. Temperaturmätaren steg som bara den. Stannade och såg att kylarvätskan var nära på att börja koka IGEN! Har ringt hit och dit hela dagen men ingen vet vad det är för fel. Gav upp och började grina(för det löser ju allt). Då kunde jag passa på att grina åt att jag hatar snön så jävla mycket just nu, att jag saknar Sverige och mamma.

Fatta vad det kommer kosta att åka till en verkstad här i Norge. Kul. Skitkul.

Jag måste lägga mig och vila innan jag kokar över jag med.


Kommentarer
Postat av: Farbrorsfamiljen

Ett gäng med kramar från oss alla är ungefär vad vi kan bistå med exakt just nu.



KRAMISALAMI!

2010-02-28 @ 10:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0