Party på en söndag

Herregud borde verkligen inte sitta här nu , i det här tillståndet. Men jag har haft det så sjukt kul ikväll! Drog ner till The Leftbank vid sex tiden och drack öl, träffade ALLA fina människor som jag lärt känna här nere. Det var verkligen packat med folk, men vi röjde på dansgolvet och jag har inte skrattat så här mycket på länge, jag hade slut på pengar och ATM-maskinen var ur funktion, men ändå blev jag serverad champange och i slutet av kvällen fick jag två vodka/redbull satta i handen på mig av min kära vän Adam. Vi var där tills de stängde och sen pussades vi alla hej då. Var hemma innan 23.00(!!!!) och har lagat mig toast med stekt ägg på. Bra kväll och nu kan jag sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0