Levande död

Här var det dött. Jag har legat med huvudvärk i ett par dagar, den vägrar att ge sig. Igår pallarade jag mig ut på en promenad och hamnade i Sout Fremantle, som är fullt av charmiga gamla hus blandade med moderna glashus och caféer i retrostil. Hur mysigt ställe som helst. Lyckades skaffa mig ett rejält solbränt ansikte och linnebränna.

På kvällen åkte min man och jag ner till hamnen där alla restauranger ligger uppradade med varenda fiskebåt guppandes precis utanför dörren. Vi bestämde oss för Joe's Fish Shack som hade en mängd seafood att välja mellan. Musslor (jag vågade aldrig prova dock) och vitlöksbröd, och sedan 'spanish mackerel' och 'tasmanian salmon'. HUR GOTT SOM HELST. Sedan rullade vi hem för att landa i soffan och titta på film.

Nu måste jag försöka hitta något att bota huvudvärken med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0