Julbak

Tack för att jag fick sova inatt, var bara upp 1 gång och kissade så nu är halsen bättre. Febern sitter i fortfarande och det är 33grader varmt ute, så jäkla svettigt. Vill verkligen bara ligga i soffan och sova men jag är så illa tvungen att gå till affären och köpa bakgrejer och baka lussekatter (förstår ni hur jag kommer svettas ihjäl i det där lilla köket!? gasugnen gör det verkligen dödsvarmt).

24/12 - Christmas eve, firas på The Leftbank (en juldrink lär jag ju få i mig i alla fall)
25/12 - Christmas day, Jul firas med familjen Edwards med massa mat och julklappar
26/12 - Boxing day, vilket betyder att man går ut och dricker öl
27/12 - Packa ryggsäcken (tur att jag kan lämna kvar massa saker)
28/13 - SYDNEY kl.23.50

Kommer aldrig bli av med förkylningen med detta fullspäckade schema. Dessutom är det så jäkla kallt i Sydney just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0