Julafton

Nu är julafton över här i Australien. Har smällt i mig massa mat och onyttigheter, låg i poolen i skuggan men höll på att smälla av i de 40 grader som värmen kom upp i idag. Helt omöjligt att andas ut AC eller en fläkt i detta land. Glömde nästan bort att ta kort, men här är några.





Den löjliga hatten som min kära pojkvän har på sig är något som man får ur en "smällkaramell" som man drar sönder och så måste man läsa ett dåligt skämt som kommer med. Typiskt Australien.

Bortskämd blev jag också. Fick bland annat Lady Gagas läppstift, 2 biljetter till att se Ke$ha och presentkort på Sportsgirl + allt annat!


Kommentarer
Postat av: jonna

HAHA ALLTSÅ SARA!!! var vi fullast i världen igår eller? alltså fy faan, hahaha. kan inte sluta srkatta

2010-12-27 @ 09:48:45
URL: http://chiqasplace.blogg.se/
Postat av: Jonna

har inga pengar på telefonen men adda mig på facebook : jonna nilsson !

Ha det underbart på resan gumman så ses vi när du kommer heeeem igen :):)

Då blire mer leftbank

2010-12-27 @ 12:14:49
URL: http://chiqasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0