100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till? Sara, baby, lumi-bumis (haha don't ask)
2. Någonting jag tycker om med mig själv? hjälpsam och bra lyssnare 
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv? kan inte säga NEJ 
4. Detta är jag rädd för? hajar, spindlar och mörker 
5. Tre saker jag vill ha varje dag? min pojkvän, sol, mexikansk mat
6. Tre saker jag absolut inte kan göra? rita, sjunga och dricka tequila (kräks på en gång)
7. Detta tycker jag om att göra? sola, shoppa, dansa, festa, resa 
8. Detta vill jag göra just nu? dricka en vodka/redbull och dansa 
9. Bästa känslan? frihet och att vara nykär
10. Värsta känslan? att bli sårad
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har? OMTÄNKTSAM 
12. Är jag kär just nu? ja men visst serru
13. Jag vill gifta mig? ja när jag blir stor
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör? RESA mer, hoppa bungyjump och få massa bäbisar!  
15. Min käraste ägodel? mobilen 
16. Något jag vill ha i present? ett par nya flip-flops (mina är helt söndertrampade)
17. Detta har jag på mig just nu? pojkvännens mjukiströja
18. Favoritkläder? jeansshorts och linne 
19. Favoritdjur? delfiner och koalor
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest? pop/rock/dance/house
21. Favoritlåt just nu? Swedish House Mafia-Miami 2 Ibiza!!!!!!!
22. Roligaste ämne i skolan? att gå i skolan är ju inte kul för 5öre... 
23. Tråkigaste ämne i skolan? MATTE utan tvekan
23. Stjärntecken? skorpion
24. En bok jag gillar? nästan alla biografier 
25. En film jag älskar? INTO THE WILD
26. Favorit tv-program? Gossip Girl, True Blood, How I met your mother, The Vampire diaries, Two and a half men
27. Favoritdoft? herrparfym
28. Detta äter jag gärna? MEXIKANSKT!
29. Dricker helst? vatten eller vodka/redbull (haha)
30. Favoritgodis? choklad och polkagrisar
31. Hit vill jag gärna åka på semester? Fiji eller South america 
32. Färg på mina ögon? grön-blåa med lite brunt i
33. Min längd? 168cm skulle jag gissa
34. Jag tror på: musik 
35. Jag spelar? partymusik från 92.90 just nu
36. Person jag beundrar? MAMMA
37. Så här bor jag? i en stor 2:a/3:a i Perth, Australien
38. Antal döda krukväxter i hemmet?- HAHA jag räddade Carlos(vår växt har ett namn ja) från döden idag!
39. Det här tänder mig? intelligens och kunskap
40. Det här gör mig avtänd? hjärndöda idioter
41. Favoritfärg? rosa
42. Favoritcitat? live life without limits
43. En hemlighet jag vet? kan jag ju inte berätta heller
44. Bästa present jag fått? nya mobilen av mormor och reseförsäkringen av mamma och mormor
45. Senast köpta skiva? Lady Gaga
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är? mitt hår
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mina tänder, eller ett par tuttar hade ju varit trevligt att ha annars
48. Udda förmåga/egenskap: jag är bäst  (har sagt det hela mitt liv så jag antar att det stämmer, inte alla som lyckas vara BÄST!)
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en delfin eller en koala
50. Vad lyssnar du på just nu? Black Eyed Peas - The Time
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? köpt julklappar
52. Var är dina föräldrar födda? i stockholmstrakten och hälsingland(?)
53. Vad är det senaste du installerade på datorn: ingen aning faktiskt
54. Vilken är din favoritrestaurang? alla som serverar mexikanskt eller lax
55. När badade du i en pool senast? i september (hallå har ju hela havet att bada i!)
56. Har du varit med i någon skolpjäs? HAHA ja julavslutningen i 5:an tror jag det var
57. Hur många barn vill du ha? 3 eller 4
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? dansband...kom igen liksom?
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? med lite hjälp så löste det sig
60. Vad har du för TV-kanaler? massa! bäst är: GO!, channel 7, 7 mate och TEN 
61. Har du åkt moped någon gång? om jag har, hoho BALI!
62. Har du busringt någon gång? ja, busig 11-åring vettu
63. Har du fått felparkeringsböter? Nix
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? BUNGYJUMP SKA JAG HOPPA 
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? befinner mig där nu, Australien 
66. Har du en egen trädgård? bor på andra våningen så nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? 'Luftens hjältar' var ju utan tvekan det bästa när man var mindre
68. Kan du alla orden i nationalsången? haha nää
69. Badkar eller duschkabin? båda?
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? alla har varit halvdåliga 
71. Favoritpizza? kebab eller mexikana med beasås 
72. Chips eller popcorn? chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? ett ljusrosa och ett aprikos/rött
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? HAHA kan man göra det!?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej jag är för snygg
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin såklart!
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? min pojkvän och vi åt fisk
78. Favoritchoklad? allt med marabou
79. När röstade du senast? förtidsröstade innan jag åkte till Thailand i september
80. När åt du en hemodlad tomat sist? ööh...never?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? ja så bra är jag faktiskt
82. Är du bra på matlagning? ja det duger helt okej
83. Klarar du att tanka själv? nemas problemas
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? nej skulle aldrig hända
85. Pepsi eller Coca Cola? blä å usch?
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja
87. Vad var det senaste du handlade? julklappar
88. Har du kräkts offentligt? inte som jag kan komma på nu
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
 GE MIG PENGARNA har ju redan hittat kärleken!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
njaaa
91. Har du ringt något betalnummer? que?
92. Kan man vara vän med sitt ex? ja det är klart
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? när jag var liten besökte vi farfar efter det har jag inte behövt besöka någon annan
94. Hade du mycket hår som liten bebis? vet inte, har inga bilder att kika på heller
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? på min australienska mobil är det bara massa klickande på knapparna som hörs eftersom jag missuppfattade hela grejen
96. Vad har du i din väska? nycklar, mobil, pass och pengar
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? pussar på min pojkvän
98. Vad är du tacksam för idag? att jag har världens bästa familj hemma i Sverige och hela Geoffs familj här nere. Alla underbar människor och vänligheten som finns här! 
99. Var hittade du den här listan? i en annan blogg.
100. Har du varit ärlig när du besvarat frågorna? yes sir!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad glad jag blir att Carlos lever!!! Ladda upp en bild sa jag far se honom! :)

2010-12-12 @ 23:27:43
URL: http://projekt25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0