The hangover.

Igår var det en såndär dag när man vaknar och säger: wow vad hände igår? Vi skulle sitta hemma hos Frida och dricka lite vin, men det blev både det ena och det andra. Det slog snett för alla oss fyra och ingen kan riktigt säga vad som hände, men av det vi kommer ihåg så kunde vi sätta ihop kvällen i vissa bitar och vi hade skitkul! Jag skratta så jag grät när jag pratade med Frida om det igår.


Det var lite som i The Hangover (jag älskar den filmen) vi satt i Fridas soffa och pratade och skrattade. Sen sviker minnet, precis som i filmen.


Så vaknade vi upp ungefär så här. Fast jag hade ingen bäbis i garderoben, tiger i badrummet, snott en polisbil eller gift mig och jag hade alla tänder kvar. Men guuuuuuud vad jag har skrattat åt den kvällen.

Nu ska jag titta på den här filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0