I see the sun.

Jobba, äta, sova. Det är vad jag gör och vad jag kommer göra mina sista veckor. Jag längtar så otroligt mycket efter SOLEN och VÄRMEN, hela min kropp är i behov av den. Eksem-barn som jag är så har mina förbannad eksem börjat jävlas igen! När jag var barn brukade jag klia mig själv med korkar från olika flaskor tills jag blödde. Det ända som verkligen får min hud att må bra utan eksem är solen, så fort jag är ute i solen försvinner dem och jag får mjuk och fin hud.

Så just nu vill jag mest av allt sitta i sanden i Kuta beach och titta på när solen går ned i vattnet och dricka en kall Bir Bintang...


Erik och jag, solnedgången i Kuta beach.


Svettigt på en restaurang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0