Förkylnings-skalle

Det kryper i huden, spänner, gör ont, trycket i mitt huvud gör så att det känns som att ögonen ska hoppa ut och det kommer tårar så fort jag böjer mig fram. Snor överallt, jag kan inte tänka ordentligt, snor i hela huvudet. Det var inte lätt att hålla ut på jobbet ikväll, jag fick göra allt två gånger för jag virrade bort mig själv. Uh. Nej nu ska jag SOVA.

Det värsta med att jag har blivit förkyld nu är att jag inte känner smaken av maten!? Jag kommer inte känna smaken av mormors goda pesto-kyckling eller mammas fisk med crabsticks. Jag som har lääääääääängtat så mycket efter massa goda måltider innan jag lämnar landet. Fy så elakt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0