Bästa resan i mitt liv.

Jag är hemma. I ett grått Dalarna. Allt känns som en dröm. Eller en saga som någon just läst för mig. Den bästa sagan i mitt liv. Jag är som en ny person. Jag har fått uppleva så mycket häftigt med mina älskade vänner Frida och Erik. Vilket team vi är, bäst i världen.

Det finaste som hänt mig hände i Kuta. Jag kommer aldrig glömma denna underbara människa. Han är från Australien och han spelade gitarr och sjöng för mig. Jag bara satt och stirrade på honom med tårar i ögonen när han sjöng den här låten:

And, what am I gonna to do when the best part of me was always you and
What am I suppose to say when I'm all choked up and you're okay,
I'm falling to pieces
I'm falling to pieces
I'm falling to pieces.
(One still in love while the other ones leaving)
I'm falling to pieces.
('Cause when a heart breaks no it don't breakeven)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0