She's alive!

Hey jag lever. Ser att inte alla mina uppdateringar från mobilen har kommit fram, tråkigt eftersom det kostar så mycket att skicka sms/ringa härifrån. Så nu slutar jag med det.

Vet inte vart jag ska börja, men just nu sitter jag i soffan med Isabelles dator. Har varit ner till "Storsentret" en sväng för att lokalisera mig. Herregud vad vilse man kan gå där, nästan lite läskigt. Sjukt mycket affärer alla fall så när någon av er kommer och hälsar på mig här ska jag lämna er där så får ni försöka hitta ut själva, haha nej då. Ett par helt runda brun/svarta solbrillor fick följa med mig hem. Finns FÖR mycket snygga grejer där, får verkligen hålla i pengarna.

Annars så kämpar jag på här borta, en vecka av kursen är avklarad. Migrän, nära till kräknngar och extrem trötthet slutade det med. Men även med bara 2 fel på provet i onsdags (fick 97%) och efter ett prov på 6 timmar igår så får jag mitt riktiga ID-kort till flygplatsen!

Den här veckan som kommer blir det mycket praktik vilket ska bli otroligt kul! Har hittat ett par pumps som jag måste köpa till uniformen som jag ska prova på tisdag. Fullfart, blir kanske kvar här över nästa helg. Får se.

Ska kolla på en lägenhet idag kl.17.00! Hoppas den blir bra, skulle verkligen kännas skönt. Just nu bor vi 4 tjejer på 40 kvm... snällt av dem att låta mig sova på deras soffa alla fall! Frida sm bor här har verkligen varit hjälpsam, har varit och fyllt i papper för skattekort och så, måste skaffa mig norskt kontantkort också.

Försöker hålla mig igång med något hela tiden, för så fort jag stannar upp så börjar jag sakna folk något otroligt. Men jag antar att man måste bli vuxen någon gång... allt blir nog lättare om ett tag, när allt är i sin ordning och jag jobbar hela tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0