Kontraktet är skrivet.

Var och skrev på kontraktet till lägenheten ikväll, på måndag eller tisdag nästa vecka flyttar jag och Isabelle som blir min sambo in! Kommer bli kanon även om vi börjar med varsin säng, en tv-bänk, liten tv och skohylla och hatthylla. Hehe. men det kommer fyllas på allt eftersom.

Har träffat så jäkla bra människor här borta! Alla är så snälla och trevliga. Alla som går kursen är hur trevliga som helst och de anställda på röros är hur glada som helst!

Juste, idag fick jag stå i in-checkningen och göra allt själv! Nervöst som bara den men jag klantade mig inte en enda gång. Det är så sjukt kul och spännande jobb! Har redan träffat irriterade och arga människor men även jätte trevliga och glada passagerare. Jag tror att jag kommer stortrivas.

Börjar dagen i in-checkningen kl.11.00 imorgon (sovmorgon woho!) sen har vi uniformsprovning, äntligen!

Test på fredag, fick en hög papper lika tjock som lagboken nästan som vi ska kunna...



Kommentarer
Postat av: fridalicious

Du är så duktig! btw Mamma hälsar att jag kan åka över vilken helg som helst till dig! <3

2009-09-08 @ 23:50:13
URL: http://hallows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0