Kärlek.

Har sovit hos min pojkvän de seanste två dagarna, sover bäst bredvid honom. Att ligga där bredvid en varm kropp som andas så lugnt och tryggt att man slappnar av helt och hållet. Eftersom han somnar så fort han lagt huvudet på kudden så brukar jag ligga och kika på han i smyg. Underbara du.

Igår skulle jag kolla på ett avsnitt av True Blood, det slutade med att jag såg tre. Jag kunde inte sluta! men när klockan var 00.49 tvingade jag mig själv att stänga av. Det slutar ju alltid så spännande! Imorgon slutar jag 10.30 då ska jag åka direkt till Elias och kolla på så många avsnitt jag hinner tills han slutar jobbet.

Nu måste jag fixa mig, jobbar 14.00-19.00.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0