First day @ work.

Första "riktiga" dagen på jobbet idag, hade med mig en tjej som heter Filippa hur snäll och roliga tjej som helst. Jobbet gick fint, har både fått checka-in passagerare, vapen, hundar, barnvagnar och annat. Riktigt kul jobb har jag alla fall! Träffar SÅ många olika människor, idag fick jag skäll av en tant (som sa att jag var dum i huvudet ungefär) som inte ens visste vad hon pratade om, kändes så jäkla bra att jag hade rätt och att hon kom på att hon hade fel sen. 1-0 till mig.

Har även kommit fram till att de har den godaste varma chokladen i personalrummet! 2 kr för en kopp, hur gott som helst! Fick rast vid 09.00 och då åt jag frukost.

Nu ska jag fixa lunch/mellanmål, vila lite kanske också. Har har ont, kissa blod är inte så kul. Men imorgon åker jag hem! ska bli skönt att får träffa familjen igen, tvätta kläder och få riktig mat! Sen så ska jag boka tid för läkarundersökning, måste få ett slut på denna jävliga urinvägsinfektion.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0