Det händer på flygplatsen.

Jag hann knappt kliva innanför dörren till jobbet idag innan jag blev utsatt för ett raggningsförsök av en kollega jag aldrig tidigare träffat.

Lämnade min jacka och följde med Frida ut, när jag kom tillbaka drack jag lite vatten och småpratade med några. Hade sammanlagt varit där i max 10 min, när jag hör "men fråga henne då!". Norsen som jag tidigare pratat med slänger ur sig "ja okej, är du singel?" ehm "nej det är jag inte" förösker jag säga på ett trevligt sätt. Och han förösker inte på något diskret sätt säga det till sin kompis utan säger det till honom mitt framför mig, stackarn. Dessutom var det fullt av andra runt oss. Så det blev en liten jobbig stund där, men han gav inte upp utan började fråga om jag visste vad någon affär ligger. Såklart hade jag ingen aning eftesom jag bara varit här i 3 veckor.

Slutade med att jag tog en flight-lista och gick och satte mig hos Frida i hennes skranke. När jag tänker efter så hälsade jag inte ens på han och sa mitt namn, otrevligt av mig, men jag blev så paff(?).

Tur att jag har min one and only Elias <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0