All alone.

Sitter själv i lägenheten med öppna kartonger som är halft urplockade. Har varit och fixat bredband och kabel-tv, nu fattas bara tvn (hehe). Jag sov 3,5 timme inatt, 03.15 ringde klockan. Då kan jag lova att jag var trött! Mörkt och iskallt var det när jag åkte till jobbet också. Men imorgon börjar jag 14.00! Ska bli grymt skönt, jag behöver soooooooooova. Vill gå och lägga mig nu men klockan är ju bara 16.00, måste hålla ut ett tag till alla fall.

Ska laga middag och kika på The O.C tror jag. Måste väl plocka upp allt ur lådorna också...
Här kommer lite bilder alla fall.


En del av uniformen: kort skjorta, kjol, väst


Har även fått långa skjortor och byxor, resten av kläderna kommer senare.

(där ser man lite av lägenheten också)



En bild jag tog från ett av rummen som vi hade kurs i. Härlig utsikt alla fall!



Kommentarer
Postat av: Lucas "Dracc" Eriksson

Galet snygg uniform ju! :D

2009-09-16 @ 16:33:37
URL: http://dracc.se
Postat av: Rach

nice :D:D

ah, måste snackelisnacka med dig. 8)

(tänkte ju london i slutet av nov, eller ngt. Men 30 kommer ju paramore till sthlm :o vill/ska se dem 8DDD. Annars så kommer de till London den 19 Dec eller något. >_< Men ja, det blir ju dyrt då. och uh idk xD)

2009-09-16 @ 17:16:19
URL: http://thechase.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0