Oj

Jag har glömt bort bloggen ett par dagar, sorry. Jobbar på här borta, min fina vardag blev dock rubbad av häftiga kräkningar och annat krångel, men det börjar bli bra igen. Imorgon kommer första norge-lönen! spännade som bara den ska det bli. Dessutom verkar det som att jag glömt bort att bor man själv måste man komma ihåg att handla själv också, ska äta lite kvällsmat men hade inget bröd kvar? haha, funderade på att göra lite gröt men hade ingen mjölk. Resultatet blev: té med smak av lemon, jordgubbskräm och några smulor chips.

Nu ska jag kolla på Gossip Girl season 3!


Kommentarer
Postat av: Faster Jenny

ha ha, välkommen ut i livets hårda skola! Se till att alltid ha snabbmakaroner i skåpet, det går fort och de möglar inte. Och så färdigriven ost i frysen. Det kan man leva många år på, tro mig.

2009-10-11 @ 20:50:21
URL: http://juno.blogg.se/
Postat av: anna

taack :D<3

de e en vän som gjort den- haha jag fattar naada när det kommer till design, photoshop och sånt råligt grejs haha ;D

din e feetingsnygg ju:D <3

2009-10-13 @ 21:51:22
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0