Lön = shopping...

...om du frågar mig.

Min lilla tripp till Göteborg kommer bestå av nödvändig (försöker jag övertala mig till) shopping. Jag måste ha en nya vinterjacka, min älskade dunjacka är två år gammal och börjar tappa formen. Jag måste även skaffa mig ett par riktiga vinterskor, jag vet hur kallt det kan bli hemma men även här i Norge har jag hört historier om hur kallt det kan bli på vintern.


Jacka från Everest, 1299:-
har även kollat på en annan jacka för 999:- får se vilken som känns bäst.


Skor från Shepherd i mocka och ull, 899:-
håller värmen även när det är -25 ute.

Det är väl de här två sakerna jag ska/borde köpa, men sen finns det ju alltid andra saker som skriker efter mina pengar... som de här:


Boots med klack som är varmfodrade, 899:- 
hur smart och snyggt som helst. GE MIG.


Behöver jag ens skriva något? GUDS GÅVA TILL MIG! 449:- kom till Sara.
Får se om de får följa med mig hem. (Tur att mamma inte läser det här, hehe)


Tröjan från Nike 399:- (REA) så...den kan jag ju inte bara låta vara? Hoppas den finns kvar i min storlek.


Pengarna rullar ut... men de rullar även in. Har precis mejlat om att jag kan jobba på Julafton! Herregud, vad har jag gett mig in på. Jobba på en flygplats på JULAFTON!!! Bagagebanden kommer sluta fungera, jag kommer förstöra julafton för att vissa genom att gnälla om övervikt, att de inte betalat för sitt specialbagage eller att de kommer för sent och inte kommer hinna med sitt flyg. Great. Blir bra betalt alla fall!




Kommentarer
Postat av: Anna

hmmm.. bra fråga kommer inte ihåg, men nån är de väl :P

2009-10-14 @ 00:13:47
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0