Känn ingen sorg för mig Göteborg.

Jag är tillbaka i Norge. Göteborg var underbart även om det blev en väldigt kort vistelse, men jag åker nog ner snart igen! Är ett par tusen fattigare men är lite kläder rikare, plus en piercing. Var på en Bring Me The Horizons skivsignering, lyssnar inte på dem men de har grym stil! Saknar mitt lilla rockstjärne liv, måste börja gå på mer konserter och signeringar.

Åkte direkt från Göteborg till jobbet och jobbade till 22.30. Idag jobbar jag 14.00-22.30 så måste sätta fart och fixa matlåda och grejer. På torsdag åker jag hem! Åh vad jag längtar, jag kommer nog stänga in mig hos min pojkvän hela helgen.


Jag har lite spännande bilder som jag lägger upp ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0