I see you in the club!



Ikväll är det fest som gäller, ska bli så kul! Har gjort pannkakor till middag (som tog slut på mindre än 5 min) för att ladda upp inför en lång kväll/natt. Ska duscha och fixa mig nu (vet inte vad jag ska ha på mig än!) sen börjar kvällen med Nicole och Emma. Jag ska dansa så mycket att jag inte kan gå imorgon! haha.

Visste ni att det är 18-årsgräns (på allt under 16% eller något sånt) på att köpa alkohol i Norge? Jag fick veta det idag, otroligt skönt ju.

Nu måste jag sätta fart! Kameran åker med ikväll så det lär nog komma upp en hel del bilder imorgon.



Kommentarer
Postat av: Rach

men shit :o det borde det vara här med :O x)

fuskit ju. Jag menar, vi som är 18 kommer ju ändå "få tag på det" ändå. Eller? x) och vi får ju dricka det.

2009-10-04 @ 18:31:41
URL: http://thechase.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0