The dress.

Sitter här mitt i natten och kollar på bilder från catwalken in för S/S 2010 och inspireras. Av en slup som snubblade jag över den här klänningen/topp+kjol av designerna på 'Proenza Schouler', såg den först igår här:



Kirsten hade den på röda mattan i London (I think?). Min tanke då var: vad fan har hon på sig!? men nu är jag helt förälskad! Pang så sitter jag här och letar som en tok efter den/dem, JAG SKA HA DEN/DEM! KOSTA VAD DET KOSTA VILL!

Komsi komsi! Har dock inte hittat något pris på den/dem än, men max 5000:- chansar jag på. Ehehehehe.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag svarar på din kommentar här :)Ja jag kanske ska våga köra på den gröna klänningen ;) Och ja jag kollar på The City med! Gillar Whitney och det är så himla mycket snyggt med i den serien, kläder, väskor och skor ;D Haha

2009-11-14 @ 12:56:09
URL: http://malinfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0