That's money honey.

Idag var jag äntligen ledig och tänkte att jag skulle ta en sväng till 'storsentret', jag sa till mig själv "köp inget onödigt nu Sara".

Det började med att hela Norge hade bestämt sig för att åka dit idag, jag har aldrig sett så mycket bilar och folk där på en  gång! Fick leta parkering ett bra tag men snodde en till slut. Jag skulle ha ett par lackleggings, sen skulle jag handla lite mat, that's it. Tror ni att det höll för mig eller? nej det gör det aldrig i det där jäkla sentret.

ÅH VAD SNYGG! ekade i mitt huvud, men jag höll mig ändå ganska bra. Lackleggingsarna som jag skulle ha fanns inte i min stl såklart, men jag köpte dem alla fall fast i M (Cubus har de bästa så ni vet). En vanlig vit långärmad topp, en väska med massa nitar på sen råkade jag ramla över en till äckligt snygg väska (herregud vilken tur att min mamma inte hittat till bloggen än! haha), den var så Alexander Wang, så snygg, så perfekt! jag ryckte åt mig den och gick snabbt till kassan. Jag ska slå in den och ge mig den på min födelsedag, för då är det väl ok att jag köpte den? Jaaaaadå.

Nu ska jag försöka kolla på Public Enemies med Johnny Depp i huvudrollen, somande ju igår när jag skulle se den. Ikväll blir det utgång! eller ja, det bestämmer mig rygg hur det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0