Sunshine.

Solen är det bästa som finns, idag jobbade 07.00-16.00 hade solen i ögonen hela dagen, den har inte varit framme på flera månader känns det som! Man vill bara sätta på sig solbrillorna och shortsen och sitta på en uteservering med bra vänner. Åh vad jag vill ha vår nu! Det är så otroligt tungt med höst och vinter speciellt när man har en personalparkering som vår som består av sjöar så fort det komemr lite regn.

Sitter och gungar lite härligt till U2, bra skit det där som inte fått komma ut ur mina högtalare på 4-5 år. Man behöver lite förändring på musikfronten när man varit i en svacka och håller på att ta sig upp.

Idag är en bra dag, imorgon är jag ledig = ännu bättre dag. Jag ska nog läsa ut 'Elsas mode' nu, har bara några få sidor kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0