Sleeping the day away.

Slutade jobbet i tid med att solen precis höll på att gå upp (hur sjukt låter inte det?), klockan var alltså  09.30 när jag brummade hemåt. Gjorde allt för att hålla mig vaken men vid 14.00 somnade jag framför datorn(!?)HAHA, vaknade till och förflyttade mig till sängen och ställde klockan så att jag skulle få sova 45min. Så höll det på enda fram till klockan 18.30... jag kan inte sova en liten stund hur mycket jag än försöker! jag sover alltdi minst fyra timmar. Jag blev dock väckt vid halv fyra av att mormor ringde, men jag minns inte vad som sas? haha illa. men förhoppningsvis får jag besök av min kär mormor och morfar näsat vecka eller veckan efter det.

Ehm, ja nu ska jag väl försöka sova igen. Jobb kl.07.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0