Mamma till en mördare.

Vilken sorligt dokumentärserie. Tycker så synd om mamman men även han som mördade sin egen bror, gjorde ont i hela hjärtat och jag blev tårögd av att se hur dåligt de mådde.

Lite sorligt slut på den här dagen alltså. Men annars har den varit bra, massa planer inför London! vi ska på konsert när vi är där också, UNDERBART! 30 Seconds To Mars har spelning på Wembley Arena just när vi är där! Köande i fler timmar, varm choklad och träffa nytt folk åh jag saknar mitt rock-liv en aning.

Men nu måste jag stupa i säng börjar 05.15 imorgon, men jag ska visa en kompis som jag fick med mig hem idag:


Yes, det är den klänningen som alla är ute efter, 99:- på H&M och den är slutsåld på nätet och i butikerna. Men där hängde det en kvar i min stl. Kommer sitta som en smäck på mig inne på någon av Londons pubar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0