Kristin Cavallari.

Hon som alltid varit känd som den elak bitchen som förstör förhållanden och snor pojkvänner hit coh dit. Dock så är jag ganska säker på att hon spelar väldigt överdriven bitch i tv, och jag gillar henne på något sätt. Hennes perfekta utseende gör en nästan arg av avundsjuka. Men hon är en stor inspirationskälla när det gäller klädval.



Det här är vad jag satsar på just nu, letar fortfarande efter den perfekta skjortan. Provade några av min storebrors men de var FÖR stora. Väskan väntar på att bli hemklickad. Sen kör jag på lacktights istället för jeans (har stora problem med att komma överens med jeans just nu).

Men nu ska jag slita mig från datorn och läsa ut min bok och sova, har massa planer för min lediga dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0