Just my luck.

Äter, sover, jobbar, har otur. Det är det enda jag gör. Fast det funkar det också, jobbet får mig att tänka på annat. Kunde dock ha klarat mig utan oturen, den är verkligen maximal just nu. Jag slår i mig i saker hela tiden och har blåmärken överallt. När jag lagade min baklänges-måltid (jag brukar äta kvällsmaten när jag kommer hem från jobbet sen äter jag middag mellan 20.00-22.00 hehe jag vet helt sjukt) så lyckades jag skära upp halva pekfingret, skojar inte! man kan typ dela på fingret. Väntade bara på att något skulle ta eld, men det har inte hänt än alla fall...

Börjar 05.00 imorgon igen så det är nog dags att somna till en film nu. Kan berätta att jag stängde av klockan imorse, 04.17 vaknade jag av ett ryck och fick panik! jag har aldrig varit så snabb i hela mitt liv, och jag kom perfekt i tid!


Sen har jag pratat med min mormor, och vi har en hemlis på G:





Oh yes, vi planerar att åka till Dubai i December och gifta bort mig med en oljeshejk!
hehe okej kanske inte riktigt, men Dubai ska vi till förhoppningsvis! mormor har ju varit där en gång, hur coolt som helst! Förenade Arabemiraten here i come!


Kommentarer
Postat av: Kommunisthora

Jag dreglade lite när jag såg vattnet.

2009-11-04 @ 21:35:55
URL: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0